مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

سالهای رنگین من

کتابهای مرسانا

1394/4/10 1:13
نویسنده : زهره
2,512 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه دوستان . بعضی از مامانها از من میپرسن کتابهایی که واسه مرسانا میخرم رو چه طوری انتخاب میکنم و چه نوع کتابی . راستش من تموم کتابای مرسانا رو اینترنتی میخرم چون تو شهر ما کتاب فروشی های بزرگ و متنوع نیست و نمایشگاه هم که باز میشه خیلی پربار نیست . قبل از همه بگم اول به علاقه کوچولوتون بستگی داره شاید کتابی رو که مرسانا دوست داره کوچولوی دیگه ایی دوست نداشته باشه . من تو اینترنت و سایتهای کتابفروشی جستجو میکنم و موضوع کتاب رو میخونم ببینم مرساناعلاقه داره یا نه و هم از دوست خوبم مامان ازتین هم که زحمت میکشن زمان نمایشگاه بین المللی تهران لیست کتابهای خوب رو با جزییات معرفی میکنن کمک میگیرم و هر کتابی که حس کنم مرسانا علاقه داره سفارش میدم . من یکی دوماهی یک بار کتاب میخرم و  زمانی که بفهمم مرسانا خسته شده کتاب جدیدی بهش میدم. اینم کتابهای جدید دخملی

 

4

 

 

4

 

 

این کتاب رو امروز دست مرسانا دادم و خیلی خوشش اومد کتاب بسیار جالبیه که توجه کودک رو به جزییات جلب میکنه خرگوش کوچولوی که برای خواب اماده میشه و با هرچی که تو اتاقش هست شب بخیر میگه

کتاب بابام بلد نیست و مامانم بلد نیست در ابتدا به نظر میرسه که نقطه ضعف والدین رو نشون میده ولی به نظرمن دیدگاه کودک و حس اون رو نسبت به کارها و توانایی والدین از نظر کودک بیان میکنه

 

 

سری کتابهای شکلها در هنر و اعداد و حیوانات رو حتما واسه کوچولوتون بخرید به دقتشون خیلی کمک میکنه

قابل توجه مادران عزیزمن ببشتراز سایت هدهد خرید میکنم و کتابهای انگلیسی مرسانا رو هم از سایت مادران امروز. پیروز باشید

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان فرخنده
11 تیر 94 22:32
چه کتابهای خوبی آفرین به مامان زهره ومرسانا گلی
مامان شراره(راحله عباسی)
6 مرداد 94 11:49
دوستتون دارررررررم رییکسشکست] عزیزم
مامان فرخنده
25 مرداد 94 8:00
زيباترين گل هستي مرسانا جوووووووووووني روزت مبارك ممنونم