مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

سالهای رنگین من

سه ساله ی من

1394/6/10 0:11
نویسنده : زهره
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز من این روزها ب قدری سرگرم تو ام که به هیچ عنان نمیتونم بیام وبت متاسفانه . دختر ناز من چند روز دیگه سه ساله میشی  و من شکر میکنم خدای مهربونم رو که این سالهابه من توفیق با تو بودن داد تو سه ساله مامان که همه زندگیمی  توی که دوست دارمهات دیونه ام میکنه تویی که باشه مامان گفتنات ذوق مرگم میکنه تو عروسک شیرین زبونم تو همه زندگیمی . تولدت رو یک ماه زودتر گرفتم اخه خاله نیر میخواستم باشه و هم اینکه نگران بود بیست شهریور نباشیم و نتونم تولدت رو که بت قول داده بودم بگیم واسه همین زودتر گرفتم و خدا رو شکر بهت خوش گذشت /

احتمالا این اخرین پستی هست که میزارم چون داریم به مشهد کوچ میکنیم کار انتقالی من تا حدودی  درست شده و فقط کار بابایی  یک خورده دیگه مونده انشالله تا اول مهر مشهدیم واسه همین تا مدتها نمیتونم بیام وب دلم واسه اینجا تنگ میشه همهتونو وست دارم و ه خدامیسپارم 

پ ن. متاسفانه لب تابم خرابه نمیتونم عکس بزارم ولی هر کس خواست میتونه تو اینستا عکسای دخملی رو ببینه .

اینم ادرس اینستاگرام مرسانا   mersana_es

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان فرخنده
18 شهریور 94 9:47
عزيزززززززززم تولد سه ساگيت مبارك باشه به سلامتي ميريد مشهد براي ماهم دعا كنيد اميدوارم نقل وانتقالتون به خوبي پيش بره وهميشه موفق وسربلند باشيد مرسی
مامان زنبق
29 شهریور 94 17:34
سلام خانومی. لطف می کنید اگه آدرس اینستا تونو برای من توی وبلاگ کپلچه خانومم بذارید. ممنون. خیلی حیف شد که دیگه زیاد نمی نویسید... راستی خیلی خیلی التماس دعا. خدانگهدارتون. مرسانا جون رو از طرف من و فاطمه زهرام ببوسید.