مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

سالهای رنگین من

گقتگوی ما دونفر

1395/8/6 19:22
نویسنده : زهره
611 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز پارک رفتن ما مادر و دختر بود و از اونجایی که مرسانا عاشق اتوبوس هست و ما هم متاسفانه کم از این وسیله عمومی استفاده میکنیم فاصله نزدیک خونه تا پارک رو دورتر میکنیم تا دخملی اتوبوس سوار بشه. 

ما هر دفعه که مسیر خونه تا ایستگاه اتوبوس رو پیاده میریم این گفت گو بینمون ردوبدل میشه:

مرسانا: مامان اینجا کجاست؟

من:مهمانسرا

مرسانا: میتونم برم توش؟

من: نمیدونم ولی فکر میکنم نتونیم واسه افراد خاصیه که از جای دیگه اومدن 

در حال عبور از کار دبیرستان پسرانه

مرسانا: مامان هلیا اینجا مدرسه میره؟

من: نه اینجا مدرسه پسراست 

مرسانا: من نمیتونم اینجا برم مدرسه دخترا باید برم هلیا مدرسه دخترا میره منم مدرسه هلیا دوست دارم برم 

من: اره 

مرسانا: خودم میدونستمگیج

سوار اتوبوس

دختر کوچولویی با مادرش سوار شد دخترک میخواست بره یک طرف دیگه بشینه مادرش گفت : گمشو بیا اینجا

مرسانا: مامان این نی نی گم شده؟

من: تو چی فکر میکنی

مرسانا: نه نشده 

من: درسته

مرسانا: مامانش گفت گم شه

من: اوهوم

مرسانا: مامانش حرف زشتی زد

من: اوهومغمگین

پسندها (2)

نظرات (0)