مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

سالهای رنگین من

اینم کارهای مرسانا خانم

1392/10/23 16:48
نویسنده : زهره
400 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی چند تا عکس از کارهات میزارم بزرگ شدی ببینی چه خونه زندگی واسه من درست کردی گریه

 وروجک

هر وقت غذا میارم واست دیگه کاری نمیمونه که با غذات انجام ندی اینجام پیله کرده بودی دیگ غذا تو بهت بدم من واسه این که حس کنجکاویت برطرف بشه دادم دستت ببین چی کار میکنی

وروجک

اول یه خورده میخوری و بعدش هم..

وروجک

می ریزیشون رو زمین ...

وروجک

از رو زمین میل میفرمایید...

وروجک

در نهایت با یک تذکر بلند میشی و یک نگاه عاقل اندر سفیه به بنده می اندازی خدا رو شکر رو فرشی رو فرشها می اندازم وگرنه باید هفته ایی دوبار بدم فرش بشورم از روفرشیم که متنفرم ولی چه کنیم دیگه

 نفس من

عاشق لب تابی مامان جون خدا نکنه برم طرف لب تاب بدو بدو میای و میگی بدش به من اخرشم که..

نفس من

دست میزنی به دکمه هاش اون بدبخت هم هی یک چیزایی به انگلیسی میگه جنابعالی هم ذوق میکنی فکر میکنی با شماست دیگه در نهایت ......

نفس من

سوارش میشی خدا به داد مون برسه فکر کنم تا چند وقت دیگه محبور شیم یک لب تاب دیگه بخریم

 شیطونک

اینجا تازه از حمام اومده بودی واسه همین تیوست روشن کردیم که اتاق گرمتر بشه داری با تعجب نگاه میکنی دلت میخواست بری بهش دست بزنی 

شیطونک

عاشق عینکی واسه همین یک عینک بلا استفاده بهت دادم چه ذوقی هم میکنی نفسم

شیطونک

کرم بدن تو داری مزه میکنی 

 جیگرمی

از دست شما رو مبلها ملافه کشیدم شما هم از خدا خواسته همش میری زیر ملافه

جیگرمی

الهی من فدات بشم نمیدونم چه حسی بهت دست میده که اینقدر اینجا رو دوست داری 

خانم راننده

دختر راننده مامان الهی من قربونت بشم نفس من زندگی من دوست دارم هوارتاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سعیده مامان محمدطاها
24 دی 92 14:32
این وروجکها کارشون فقط ریخت و پاش هست. فکر کنم تو این سن دوست دارن برن زیر پرده و چادر و ملافه و ... . آخه محمدطاهاهم یکسره میره پشت پرده و تکون نمیخوره. واقعا هم چه کنیم دیگه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 0:38
سلام زهره جونم خوبي،؟؟ مرسانا جونم خوبه ؟؟؟ الاهي فداي حس كنجكاوي و طرز غذا خوردنش بشم من...... خواهر من از دست اوا أصلاً نميتونم سيستم و وسط بيارم چون ميتركونتش...... منم چاره ندارم و فقط با گوشي وصل ميشم....الاهي فداي اون نگاه كردنت بشم من ساعته حمام......خاله روغنت خوش مزس؟؟؟؟؟ فداي رانندگيت من بشم.... زهره واقعاً از دست اين بچه ها خونه زندگي از فورم نورمال و دكوراسيون در مياد.....ببوسش سلام عزیزم مرسی همه مون خوبیم. راست میگی به خدا من که دیگه تمیز کاری رو ول کردم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 0:40
خصوصي عشششششششششششقم
لیلا
25 دی 92 19:54
الهی قربونت برم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 23:53
سلام عزيز دلم ما خوبيم خداروشكر ...... تو و مرسانا جونم خوبين؟؟؟؟ عششششش. شق منين دوستوو وووون دارم هوارتا Salam manam doset daram khanomi
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 18:09
سلام خواهر منظورت رو نفهميدم كامنت آت رو ميگم..... چي رو از رو دخملي شكلك ميزاري،؟؟؟؟ اشتباهي كامنت رو فرستادي؟؟؟؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 0:41
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 20:10
ﺁﺩﻣﻬﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺷﻨﻮﻧﺪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ: " ﻏﺼﻪ ﻧﺨﻮﺭ، ﺑﺎﻫﻢ ﺩﺭﺳﺘﺶ ﻣﻴﻜﻨﻴﻢ"
مامان ارغوان
28 دی 92 9:55
اییییییییی عزیزززززمیییی شیطونک
مامان ارشیا
28 دی 92 16:51
ای جونم خاله با اون غذا خوردنت
معصوم/مامان جان جان فاطمه
29 دی 92 23:20
زهره جون فكر كنم وقتي غذا ميريزه زمين براشون مزه د ار ميشه كلي دارم با فاطمه كار ميكنم تا چيزي از زمين دهنش نندازه واي يعني اين بچه ها عين همن قربون چشم هاي نازت حتما همین جورهفاطمه ناناز ببوس
مامان فرخنده
30 دی 92 9:20
كار اين وروجك ها همينه حالا بذار بزرگتر بشه فقط ميخواد با وسايلي كه غذا درست ميكني بازي كنه مثل قابلمه ، حبوبات، برنج، قوري، شكر مليسا كه فقط با اينها حال ميكنه انگار كه نه انگار اسباب بازي داره بوس براي مرسانا گلي
ساناز
3 بهمن 92 15:46
آخييييي چه بامزه ..متين منم همش از اين كارا تو خونه ميكنه عاشق اين كاراشونم