مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

سالهای رنگین من

نمای چشمهای تو

1392/5/26 23:27
نویسنده : زهره
325 بازدید
اشتراک گذاری

 

فدای چشات

 چقدر خوب و روشن است نماي چشم هاي تو

    نميرسد ستاره اي به پاي چشم هاي تو      

 به ماه خيره مي شوم فقط و گريه مي کنم      

      دلم که تنگ ميشود براي چشم هاي تو     

و هي مرور ميکنم نگاه اول تو را

  اگر نمي رسد به من صداي چشم هاي تو     

  تو تاکه پلک مي زني به سجده ميرود دلم     

به پيشگاه اعظم خداي چشم هاي تو 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

غزاله
26 مرداد 92 23:56
سلام مامانش دخملت بزرگ بشه چی میشه از الان چشاش آدمو گرفتارمیکنه


مرسی خانمی
زنبق
27 مرداد 92 6:51
سلام زهره خانوم... خوبید؟ ماشاالله مرسانا جونی دار همین طور خانوم تر و جیگر تر میشه...چشمهاش که از اول توجه هر کسی رو جلب می کنه. انشاالله همیشه پاک و مطهر باشن و قدوم امام زمان جل الله تعالی فرج الشریف رو ببینن...

چقدر خوبه که وقت میذارید برای نوشتن و عکس گذاشتن توی وبلاگش.ما که...

بعدها حتما ازتون تشکر و بهتون افتخار می کنه که انقدر براش وقت گذاشتین...

راستی در مورد رمز من واقعا فکر کردم رمزم رو براتون گذاشتم!!!

توی خصوصی رمز ندادم بهتون؟!

اگر ندادم، الان نظر خصوصی میذارم.

التماس دعا.


مرسی عزیزم از دعای قشنگتون. شرمنده ندیده بودم خصوصی دارم






سعیده مامان محمدطاها
27 مرداد 92 11:28
ماشاا... به چشم های خانم گل.
خدا حفظش کنه.


ماشالله به جونت عزیزم. مرسی
مهسا مامان آیهان
27 مرداد 92 13:17
ماشاللهههههههههههههههههههه مامانی اسپند یادت نررررررررررررررررررههههههههههه
مامان ارشیا
27 مرداد 92 15:45
عاشقتمممممممممممممم
مامان آسیه(مامان ماریا)
27 مرداد 92 23:41
وای مرسانا جونم چقدر شما خشکلی !وای عزیزم چشمات منو کشته ماشاالله به این چشمای نازت عزیزم راستی دوست داری با ماریا جونم دوست بشی؟


مرسی خانمی . حتما دوست میشه
مامان لنا
12 شهریور 92 0:25
خدا دختر خوشگلتونو حفظ کنه،خیلی ماهه


ممنون عزیزم
سمیرا
29 مهر 92 20:16
ای جونمممممممممممممممممممممممم چه دخمل نازی
چه چشمی ماشالله هزار ماشالله
مامانی پیش ما هم بیاااااااااا


مرسی خانمی چشم حتما