مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

سالهای رنگین من

دخترک سیزده ماهه من

1392/7/20 14:45
نویسنده : زهره
277 بازدید
اشتراک گذاری

 birthday Glitter graphics

 

دخترنازم امروز سیزده ماهه شدی . پس عشق مامان سیزده ماهگیت مبارک

بیصبرانه منتظر روزیم که بیست و چهارماهگی تو اینجا ثبت کنم عزیزتر از جونم

شیرینکم اینقدر فعالی که بعضی اوقات کلافه میشم دوست دارم یک لحظه

بشینی ولی زهی خیال باطلمتفکر.

تا الان دو دندون از پایین در اوردی و یکی هم از بالا تازه جوونه زده. 

هنوز راه نمیری فقط دست تو به مبل میگیری و چند قدم به این طرف و اون طرف میری

با همین حال دائما باید دنبالت باشیم تموم وسایل خونه رو به هم میریزی ماهم واسه

اینکه راحت تر به کارات برسی همه دکوریای خونه رو جا به جا کردیم آخ

کلمات جدیدی نمیگی همون مامی و بابی و به به و می می و نه .تازه یاد گرفتی ناز میکنی و

خودتم میگی نا نا... دوست دارم زود حرف بزنی خوشکلم ولی بیشتر گوش میدیمتفکر

 فکر کنم تموم حرفای ما رو تو ذهنت پردازش میکنی و میخوای یک دفعه همه رو به

 نمایش بزاریخندهالبته یه چیزایی میگی ولی نامفهومهتعجب لی لی حوضک میکنی عاشق

این کارتم این قدر ناز انگشت تو حرکت میدی که محاله انگشتت از بوسه من در امان بمونه

دیشب اولین خسارت رو به ما زدی . اونم شکستن ظرف شکلات خوری بود عشقم.

البته فدای سرت مامان جون .دوست داشتم ثبتش کنم یادم بمونه چون فکر میکنم از

 این نوع خسارتها در اینده نه چندان دور زیاد رخ بدهگریه

خدا رو شکر تو خونه جدیدمون دکور عوض نکردیم باید بزاریم شما به سن بلووووووووغ برسی

بعد انشالله همه چی رو نو کنیمخندهدر هر حال نازنینم روزگار خوبی رو در کنار هم سپری

میکنیم پر از جیغ  فریاد خنده گاهی از من گاهی از تو زبان. دنیای شیرینیه مادر و فرزند بودن

فرزند نازم همیشه همیشه و باز هم همیشه عاشقتمممممممممممممممماچماچماچ

کوچولوی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ارغوان
20 مهر 92 10:03
مبارکه خاله 1300 ماهگیت ایشالله.ارغوانم 19 ماهه شد امروز.بوس


مرسی خاله جون
سعیده مامان محمدطاها
20 مهر 92 13:44
13 ماهگیت مبارگ عزیزم. دندونتم مبارک.
گل پسر ما که خیلی اذیته بخاطر دندوناش.


مرسی عزیزم. خدا رو شکر مرسانا اذیتی واسه دندوناش نکرد
لاله
22 مهر 92 8:05
عزیزم 13 ماهگیت مبارک گلم ایشالا که زیر سایه مامان بابا 130 ساله بشی



ممنونم لاله جون
معصوم/مامان جان جان فاطمه
22 مهر 92 15:33

ايشاا... ماماني
13 ماهگي تپلچه خاله هم مبارك


ایشالله . مرسی خاله
مامان ارغوان
29 مهر 92 9:40
مبارکه مبارکه 13 ماهگی مبارکه


مرسی عزیزم