مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

سالهای رنگین من

هیس

1392/10/10 18:13
نویسنده : زهره
449 بازدید
اشتراک گذاری

 دیشب تونستم بعد از چند وقت فیلم ببینم خیلی مشتاق بودم که فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند رو ببینم که بالاخره دیشب این توفیق نصیبم شد ولی خیلی روحمو آزار داد شاید اولین فیلمی بود که باعث شد گریه کنم نه واسه صحنه های غم انگیزش بلکه واسه مظلومیت جنس دختر بی کس بودن دختر اسیب پذیر بودن دختر . به فیلم که نگاه میکردم یادم می افتاد که من هم دختر دارم من هم یک جنس اسیب پذیر دارم  و این چه قدر وظیفه منو سنگین میکنه به یاد مادرانی افتادم که شاید با دیدن این فیلم خاطرات تلخی تو ذهنشون تداعی بشه و قلبشونو به درد بیاره ... چه قدر سخته مادر باشی و درد فرزندتو ببینی و نتونی کاری کنی فقط خودتو سرزش کنی که ای کاش کمی فقط کمی حواسم جمع بود . بهتون پیشنهاد میکنم اگر تا به حال به خاطر مشغله مادری شایدم کاری نتونستید این فیلمو ببینید حتما یه وقت بزارید و سی دیشو بخرید . تلنگری هست به مادرانی که فقط یه لحظه غفلت و اعتماد داغ سنگینی رو دل نه تنها فرزندشون بلکه خودشون میزاره. یادمون نره ما در قبال فرزندامون به خصوص دخترانمون وظیفه خیلی سنگینی داریم شاید خیلیها این فیلمو دیده باشن چون چند ماه پیش اکران شد و الانم که سی دی هاش در اومده ولی مطمعنم که خیلی تاثیر گذاره. مادرانی که هنوز موفق به دبدن فیلم نشدید حتما ببینید چون به یادمون میاره مادر فقط در اغوش کشیدن و بوسیدن نیست مادر باید به بغض در گلوی دخترش که بی صداست خوب گوش کنه و به پاره تنش یاد بده هر جا که مورد ازار چه روحی چه جسمی قرار گرفت فریاد بزنه از اعماق دلش فریاد بزنه .دختر باید تنهایی شو بی کسی شو با مادر و پدرش فریاد بزنه تا صداهاشون در هم امیخته بشه و به گوش عالم برسه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پریسا
10 دی 92 21:10
ممنون از معرفیتون. حتما تهیه میکنم و نگاهش میکنم.
مامانی ارغوان
10 دی 92 23:21
فیلم جالب و درگیرکننده ای هست.خدا محافظ این فرشته ها باشه.
سعیده مامان محمدطاها
11 دی 92 11:40
حتما نگاه میکنم عزیزم.
مامان لي لي
12 دی 92 1:24
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مامان لي لي
12 دی 92 1:28
عزيزم من سي دي اش رو دارم اما از اونجايي كه فيلم رو دوست دارم در ارامش و با تمركز ببينم متاسفانه به خاطر اوايي هنوز موفق نشدم
mamane lena
12 دی 92 21:52
omidvaram dokhtaramun az hameye aasib ha be dur bashan... انشالله
مامان لي لي
13 دی 92 8:09
عزيزمييييييييي خواهري مرسانا جونم و ببوس انشالله هميشه در پناه خدا باشه و سايه ي مامان و باباي مهربونش بالآي سرش
مامان لي لي
15 دی 92 4:16
حرفاي دلم راهيچ وقت هيچکس نفهميد، شايدروزي مورچه هافهميدند! روزي ک گلويم را ب تاراج ميبرند...
مامان لي لي
15 دی 92 4:19
خصوصي داري گل خوشبوي من
معصوم/مامان جان جان فاطمه
15 دی 92 14:32
من هم خيلي دوست دارم ببينم مرسي كه گفتي
مامان لي لي
15 دی 92 20:02
'بعضی وقتها به خودم میگم: هرچقدر دلت میخواد سخت بگیر زندگی! هرچقدر دوست داری اذیّت کن دنیا! من یکی رو دارم که میاد و همه این سختیها و اذیّت ها رو تموم میکنه، یکی که آرامش و دوستی رو همه جا جاری میکنه، فقط ایکاش تا اونروز من باشم و ببینم روی ماهش رو.'........ دوستت دارم دوست خوب و عزيزم
مامان لي لي
15 دی 92 21:06
زهره خيلي دوستت دارم درست حس تو خصوصيت مثل منه .........
مامان سید
17 دی 92 22:49
سلام خواهرم... چقدر سخته که مادر یه دختر معصوم باشی و این فیلم رو هم ببینی. درکتون می‌کنم چون من با ایینکه بچه‌م هنوز به دنیا نیومده ولی این فیلم تا مدت‌ها ذهنم رو درگیر کرده بود.