مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

سالهای رنگین من

عشق من مرسانا

1392/3/29 14:12
نویسنده : زهره
285 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر نانازم  این روزها خیلی سرم شلوغه و نمیدونم به کدوم کارم برسم

 شمام که در اولویت کارهام قرار داری واسه همین نمیرسم زود به زود بیام

اپ کنم . این روزها خیلی دلبری میکنی هر روز بیشتر از روز قبل عاشقت

میشم دیگه طاقت ندارم یه لحظه تنهات بزارم بعضی وقتا نمیشه کارای

خونه رو انجام بدم البته خودمونیم چون میخوایم اسباب کشی کنیم خودمم

حوصله ندارم . چشمک

 شیرینکم دیروز بعد ازظهر که خواب بودیم (شماهم که طبق معمول رو

تخت ما میخوابی بس که وول میخوری تختت واست کوچولویهزبان)

دستم رو صورتم بود و خواب هفت پادشاه میدیدم که یه دفعه دیدم یکی

داره سعی میکنه دستمو از رو صورتم برداره که بیدار شدم دیدم قند عسل

مامان داره این کارو میکنه تا منو ببینه میخواستم قورتت بدم بس که شیرینی

همون اولم که لبخند تحویلم میدی مامانی فدات شه الهی نمیدونی نمیدونی

چه قدر دوست دارم احساس میکنم از دوست داشتن زیاد میخوام بمیرم به

خصوص وقتی با خودت حرف میزنی دندون واسم نمونده بس که دندونامو به

هم فشار میدم . زود زود زود بزرگ شو  همدمم شو  دوستم شو  .

تا همیشه تا ابدیت دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت  دارم  نانارم

nice kawaii

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان آیهان
14 خرداد 92 10:55
وای قربونت برررررررررررررررررررررررررررررممممممممممممممممممممم منننننننننننننن فرررررررششششششششششششششتتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممم


خدا نکنه خاله جونی.مرسی که بهمون سر میزنی
مامان ارشیا
14 خرداد 92 15:55
واااااااااااااااااااااااااااااااای فداش بششششششششششششم من اینقدر ناز شده مامانی یه چیز بگم دلت بیشتر آب بشه وقتی حرف بزنه دیگه نمیتونی تحمل کنی روزی هزار بار قورتش میدی درسته


واقعا هم همین طوره
معصوم/مامان جان جان فاطمه
18 خرداد 92 11:29
مرسانا خاله جون مواظب خودت باش اين ماماني يهو قورتت نده
ولي واقعا همين طوريه ادم دلش با كاراي اين فنچولك ها غش ميره
خدا حفظش كنه


خدا فاطمه گلی رو هم واسه شما حفظ کنه