مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

سالهای رنگین من

جوجو کوچولوی نه ماهه من

1392/3/20 17:06
نویسنده : زهره
246 بازدید
اشتراک گذاری

 

gef07.gif

 

عشق من نفسم امروز نه ماهه شدی  مبارکههههههههه

 

هر روز که میگذره خوشحال تر از روز قبلم چون با وجود تو دختر نازم زندگیم صد برابر

 

زیباتر شده  خورشید روشن تر می تابه ماه زیباتر می درخشه نسیم خنکتر میوزه 

 

دوست داشتن واسم مفهومش عمیق تر شده ومن عاشق تر شدم  همه اینارو

 

با وجود تو دلبندم درک کردم  . بی قرارم مشتاقم  تا روزی که تو شیرینکم رو  یک

 

خانم برازنده ببینم. به امید اون روزقلب

                                               

 

 

 

کارهایی که تا این زمان انجام میدی.....

 

  با روروئک  سواریت هیج جای خونه از دست شما در امان نیست متاسفانه

دیشب من داشتم حاضر میشدم که بریم بیرون با روروئکت اومدی دم اتاق

خواب و خواستی بیای تو که افتادی بمیرم الهی خیلی گریه کردی مامانی .گریه

قبلا  وقتی مهمونی میرفتیم خوشرو و خوشحال بودی خنده

اما متاسفانه تازه گیا بی تابی میکنی و دوست داری یریم خونهاوه

بعضی وقتا واسه خوابت  خیلی بد قلق میشی یه ساعت تموم

گریه و بی تابی تا بالاخره خوابت ببره  ولی همیشه موقعی که بیدار میشی خوشرو و مهربونی  فرشته                       

 من و بابایی رو جدا کردی از هم .تو تخت خودت اینقد وول میخوردی و سر و ته می شدی که

مجبور شدیم بیاریمت رو تخت خودمون جالب ابنجاست که تخت ما هم

واست کوچیکه تعجب. ولی مامانی انشالله تو خونه جدیدمون باید تو اتاق

خودت و رو تخت خودت لا لا بشی اینجام مداخله بابایی بود وگرنه

با تز من مغایرت داره.نگران

خیلی کتاب دوست داری واست کتابای بئاتریس میلتر خریدم که واسه

تقویت هوشه بهشون خیلی توجه نشون میدی  دوست دارم به کتاب

اهمیت زیادی بدی  عسلم.تشویق

عاشق بازی هستی و منم کارامو ول میکنم و یه ساعت با شما بازی میکنموقت تمام

عاشق ددری و تا که میبینی ما اماده میشیم دیگه بی تاب که ببریمت بیرونبغل

کلماتی هم که میگی......  مم ب ب گی گی بابا یه دفعه گفتی اب که خیلی

خوشحال شدم در کل چون واست کتاب و شعر زیاد میخونم خیلی علاقه

به حرف زدن  و اواز خوندن داری انشالله زودتر حرف بزنی عمرم  

دوستتتتتتتتتتتتتتتت دارم و میمیررررررررررررررررررم برات

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ارغوان
20 خرداد 92 10:11
مبارکه مبارکه
معصوم/مامان جان جان فاطمه
20 خرداد 92 12:27
جوجو مامانت سر ما رو كلاه ميزاره و از تو خوشگل خانم عكس نميزاره
ده ماهگيت مبارك عزيزم
ايشاالله زودي خانم ميشي
زهره جان اين كتاب كه گفتي دقيقا چه مدليه؟
اخه جان جان همش ميخواد كتاب ها رو بخوره و خودش ورق بزنه


سلام عزیزم مرسی که بهمون سر میزنی. کتابی که من گرفم واسه نه ماه تا دوازده ماهه. از یه تصویر ساده شروع میشه تا تصویر پیچیده تر خودش توضیح داده به نظر من کتاب خوبیه . مرسانام مثل فاطمه جونه حتی بعضی اوقات خسته میشه خودم حس میکنم بیشتر دوست داره کتابای شعر واسش بخونم به این کتاب خیره میشه ولی زود خسته میشه میره سراغ کتاب بعدی
مامان سعیده
21 خرداد 92 11:15
تولدتــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــ مرســــــــــــــانا جون.


مرسی سعیده جون
لاله
24 خرداد 92 12:34
9 ماهگیت مبارک عسلم




مرسی عزیزم