مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

سالهای رنگین من

تلاقی عشق

1392/5/20 10:27
نویسنده : زهره
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 شکلک های محدثه

دختر نازم امروز  ماهه شدی هورررررررررراااااااااااا

دیگه میتونی چهار دست و پا بری . عاشق شعر و کتاب و ترانه ایی و البته تبلیغاتزبان

وقتی شلوار پات میکنم خودت میخوای شلوار تو بکشی بالا این قدر بامزه این کار

انجام میدی میخوام بخورمتماچ

اگه ببینی مانتو پوشیدم و اماده ام برم بیرون منتظری که بغلت کنم وقتی هم

بغلت میکنم با یه حالت بامزه ایی اب دهن تو قورت میدی که انگار چیزی فتح کردی

عاشق ددری به خصوص خونه عمو جونت چون محمد پسر عموتو خیلی دوست داری

و اونجا تنها جایی که اصلا گریه و بی تابی واسه مامانی نمیکنی و  منم خوب کیف میکنم

کلماتی که میگی دد  ب ب مم مم نه  عشق مامان دوست دارم خیلی تا بینهایت

شیرینکم امروز تو عشقم یازده ماهه شدی و من و بابایی هم تو این روز دهمین سال

ازدواجمون جشن میگیریم امسال تو نازنینم کنارمونی و این تلاقی عشق رو به خودمون

تبریک میگم شما و بابایی عشق من هستید دوستتون دارمممممممممممم

 شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سعیده مامان محمدطاها
20 مرداد 92 12:48
تولدت مبـــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ مرسانا جون . انشاا... تولد120 سالکیت.
سعیده مامان محمدطاها
20 مرداد 92 13:01
زهره جان سالگرد ازدواجتون رو باوجود خانم گل تبریک میگم.


مرسی عزیزم
مامان ارغوان
20 مرداد 92 17:52
عزیزم مبارک ها باشه.به پای هم پیر بشین.و خوشبخت.مرسانا رو ببوس


مرسی خانمی
لاله
23 مرداد 92 10:45
زهره جون سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
چه جالب که با 11 ماهگی مرسانا جون همزمان شده
مرسانایی 11 ماهگیت مبارک گلم




واقعا هم. ممنونم