مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

سالهای رنگین من

مرسانا شیطون بلا

1392/7/26 0:40
نویسنده : زهره
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان تو این پست فقط از نوع کنجکاویات عکس گذاشتم تا فردا مدرکی

داشته باشم نگی من بچگی نکردم هاچشمکاینم نمونه اش که رفتی تو سبد لباسالبخند

 

نفس مامان

اگه دوست دارید کنجکاوی های دخملک منو ببینید با ما همراه باشید

 

 

جونم

این جا داری دونه دونه گلها و پاپیونا رو تختی رو میکنی عزیزماسترس

جونم

نفس مامان میخواد موهاشو برس بزنه یک خورده هم برس شو مزه میکنهنیشخند

وروجکم

الهی مامان فدات بشه واست سی دی بی بی انیشتن گذاشتم و رفتم سراغ کارام گفتم دخترکم

سرش گرمه واسه اینکه به لب تاپ دست نزنی گذاشتمش پشت میز و مبل چسبوندم به میز و تی 

وی رو روشن کردم وقتی اومدم با این صحنه مواجه شدم نمیدونم از کجا واسه خودت راه باز کردیتعجب 

شیطونک

نصف شبی تو اتاق تاریک ما میخوایم بخوابیم و شما لا لا نمیشی و داری با عکس رو شلوارت حرف میزنی

عشقمی

اینجا داری بستنی از دست مهدی جون میخوری مگه گذاشتی خودش بخورهخجالت

عشقمی

اینم نتیجه بستنی خوردن اونم از نوع چوبیشخنده

نفسم

اول صبحی به طرف اشپزخونهکلافه

جونم

از دست شما نمیتونیم صندلی اپن بزاریم مامان جون از بس از یک ور میری از اون ور در میاینیشخند

جونم

از این طرف در اومدیزبان

کوچولو

یکی از کارات تو اشپزخونه اینه که میای سر کشوی خوراکیها همه رو کف اشپزخونه میریزیآخ

کوچولو

دیگه خسته شدی و داری میری سراغ یک کار دیگهزبان

جونم

ظرف شکلات ها رو میریزی و دیگه من اینجوریم......گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله نیر
26 مهر 92 13:01
خسته نباشی عزیز خاله


مرسی خاله جون اصلا خستگی یعنی چی
مامان ارشیا
26 مهر 92 23:12
فدات بشم خاله جون به مامان بگو اگه خونه رو بهم نریزم پس چیکار کنم من که اصلا اسباب بازی ندارم پس باید خانه داری کنم دیگه بزرگ شدم خانم شدم من که بچه نیستم با اسباب بازیهام بازی کنم عاششششششششقنمممممم


سعیده مامان محمدطاها
27 مهر 92 14:21
ای دخمل شیطون ناناز. این وروجکها کاراشون شبیه همه . زهره جان از طرف من دخملی رو ببوس.[ماچ


واقعا همه نی نی ها یک جورن. شماهم محمد طاها رو ببوس
مامان ارغوان
29 مهر 92 9:42
الهی الهی دختر چقد تو ماهی
مامان لنا
4 آبان 92 9:04
نازی عزیزم.
خوشگل خانوم چقدر هم کاراش متفاوته.
از اون عکسی که داره با عکس شلوارش صحبت میکنه خیلی خوشم اومد.
مرسانای گلمو ببوسین.


مرسی شمام لنا جون ببوس
شقایق مامان آرشا
4 آبان 92 16:28
خاله فدای شیطون بلام


خدا نکنه خاله جونی