مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

سالهای رنگین من

یک اتفاق عجیب

1392/11/23 9:39
نویسنده : زهره
323 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

سلام گل دخترم برگ گلم

امشب سریع خوابوندمت اومدم تو وبت تا یک اتفاق عجیب ثبت کنم نفس مامان همیشه نگران بودم چرا دندونات رشدش کنده اخه یک سالگی چهار تا دندون پیشین مرکزیت با هم در اومد و دیگه دندون بی دندون تا اینکه دوباره یکی دو ماه پیش دو تا دندون پیشین جانبیت جونه زد و خوشحال شدم که دیگه رشد دندونات رو روال عادی افتاد ولی هنوزم در حد جونه مونده انگار رشدشون متوقف شده . امشب بعد از اینکه مسواکت زدم رفتیم بخوابیم دیدم انگار دهنت اذیته واسه همین دهن تو دوباره شستم دستمو که کردم تو دهنت دیدم دندون اسیاب سمت راست از بالا کامل رشد کرده خیلی تعجب کردم اخه هنوز ازدندونهایی که اولویت رشد دارن خبری نیست اون وقت این دندون اسیاب رشد کرده شایدم طبیعیه و من خبر ندارم ولی تو وبلاگ نی نی های دیگه که میخونم میبینم همشون به ترتیب در میان . انشالله دندونات به خوبی رشد کنه و محکم باشه نفس من عشق من .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 4:24
مباركه مرواريد جديدت عزيزم.....خواهر جون طبيعيه اوايي هم مثل بچه هاي ديگه دندون در نياورد چه جالب خدا رو شکر یک کم ارومتر شدم
پریسا نجفی
24 بهمن 92 8:55
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان ارشیا
25 بهمن 92 15:18
مروارید خوشگلت مبارک عزیزم مرسی خاله جونی
سعیده مامان محمدطاها
26 بهمن 92 10:32
رویش مروارید قشنگت مبارک. راستی زهره جان مرسانا بخاطر دندوناش اذیت و بیتابی و لجبازی نمیکنه؟؟؟؟ محمدطاها خیلی بهانه گیری میکرد. مرسی عزیزم. نه خدا رو شکر