مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

سالهای رنگین من

عروسکم هفده ماهگیت مبارک

1392/11/22 18:35
نویسنده : زهره
400 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین تر از جانم هفده ماهگیت مبارک

من عاشق عدد بیستم میدونی چرا ؟ اخه همه اتفاقات خوب زندگیم تو بیستها رقم خورده انگار سرنوشت ادمها تو یک تاریخی قشنگتر نوشته میشه مثل من . بیست مرداد من وبابایی با هم پیوند ابدی بستیم بیست شهریور تو نازنین از اسمون اومدی و شدی فرشته زمینی ما. همه چیز زندگیمون تا ابد انشالله بیست بیست باشه .

خوب حالا بریم سراغ ناناز خانم و کارهایی که تا الان انجام میده 

نفس مامان داری روز به روز عاقل تر و فهمیده تر میشی انگار دیگه از نوزادی و کوچولویی در میای خیلی چیزها رو متوجه میشی و این منو خیلی خوشحال میکنه دوست دارم زود بزرگ شی تا بتونم برنامه هایی که واست ریختمو اجرا کنم امیدوارم موفق بشم انشالله.

اول از همه از لحاظ گفتاری بگم که خیلی پیشرفت کردی نازگلم . کلماتی که میگی :بابا ماما نی نی پی پی بی بی دایی محمد بع بعی میو پا نه آب مع مع دردر داغ جیز و خیلی کلمات نامفهوم دیگه 

از لحاظ حرکتی خیلی پیشرفت نداری متاسفانه از مبل و تخت و در و دیوار بالا میری ولی تنهایی راه نمیری نه اینکه نری پنج قدم با عجله و ترس برمیداری و سریع خودتو تو بغلمون میندازی دست تو که میگیریم دور خونه راه میری ولی با همراهی واسه همین روزی چند بار به جای بغل راه میبرمت یادم رفت بگم نیاز راه رفتن تو با  زانوهات برطرف میکنی دائما رو زانوهات راه میری نفسم 

از لحاظ فهم و درکت نسبت به اطراف و اجسام بگم خوبه افراد خانواده رو میشناسی اگه بهت بگیم عروسک تو بیار میفهمی اگه بهت بگم کتاب تو بیار میفهمی اونم با اسمشون مثلا بگم بابا تو بهترینی خودت میری کتاب میاری لیوان و قاشق و بشقاب و کنترل و.... میشناسی بعضی اوقات هم قاطی میکنی

مفهوم کلمات دیگه خوب میفهمی جملات امری پرسشی رو میدونی مثلا اگه بگیم برو بیا میفهمی اگه بگیم این میخوای میگی ها متاسفانه از کلمه بله کمتر استفاده میکنی

کار اموزش انگلیسیت هنوز ادامه داره امیدوارم نتیجه بگیرم فعلا اهنگ پنجم از سی دی های سیمپلی کیدز هستیم بعضی وقتها خیلی خوب استقبال میکنی بعضی اوقات هم نه البته من کار خودمو میکنم وقتی داری بازی میکنی واست پخش میکنم یا با بازی و ادا دراوردن توجه میکنی اگه تو ماشین باشیم خیلی استقبال میکنی ولی متاسفانه چون هوا سرده هر شب نمیریم بیرون . کتابهای انگلیسی هم واست سفارش دادم که انشالله به زودی دستم میرسه اخه یک کتاب انگلیسی داری به اسم top catخیلی خوشت میاد وقتی واست میخونم واسه همین با سحر جان مشورت کردم ایشون هم گفتن سری کتابهاشو بخرم امیدوارم مثل این کتابت دوستش داشته باشی نفس مامان

کتاب و شعر هم که فعلا خیلی دوست داری روزی چند بار واست میخونم از بین همه کتابهات بابا توبهترینی شنل قرمزی و کتاب انگلیسی تو بیشتر دوست داری امیدوارم همیشه عاشق کتاب باشی تو خونه و ماشین هم واسه اینکه حوصله ات سر نره شعر میخونیم اگه تو خونه باشم واست با شعر پانتومیم اجرا میکنم خودتم گاهی ادای منو در میاری شعر چه زوری داره بابا نی نی رو برده بالا رو وقتی واست میخونم دستامو میبرم بالا و اداشو در میارم شماهم همین کار میکنی کلا چون همه شعر و کتابهاتو با شکلک و پانتومیم میخونم خیلی خوشت میاد و لذت میبری نفسم عمرم منم تا جایی که بتونم واست کتاب میخرم چون خودم هم عاشق کتابم نیشخند

دختر قشنگم دوست دارم و عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

میهن استار
19 بهمن 92 19:15
محصولات جدید آوردیم حتما ببینید http://mihanstare.ir
معصوم/مامان جان جان فاطمه
20 بهمن 92 0:40
دخترم رسما بزرگ شده 17 ماهگي ناز گل هم مبارك
مامان لنا
20 بهمن 92 8:58
هفده ماهگیت مبارک عزیزم. همه ی روزهاتون بیستی باشه خوشگل خانم.
مامان ارشیا
20 بهمن 92 14:09
سلام به مامان زهره و عروسک خوشگل خاله هفده ماهگی مبارک ناناز خانم ای جونم که عاشق کتابی عزیز دلم سلام عزیزم مرسی
سعیده مامان محمدطاها
20 بهمن 92 14:31
خانم طلا 17 ماهگیــــــــــــتــــــــــــــــ مبــــــــــــــــــــارکــــــــــــ .
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:50
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 2:51
خاله جوني 17 ماهگيت مبارك
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 2:52
مطمئنن با اين مامان تو دانشمند ميشي ........ خواهر جوني خيلي دوسسسسستون دارم أصلاً نگران نباش همچين برات بدو بدو كنه حالش و ببري خدا از زبونت بشنوه خواهری
مامان فرخنده
21 بهمن 92 8:26
هفده ماهگيت مبارك گل ناز تنبل خانوم پا شو راه برو بذار ماماني خوشحال بشم جالبه اتفاقات خوب من هم مثل شما عدد بيست هست. بيست اردبيهشت سالگرد ازدواج- بيست خرداد تولد مليسا- بيست دي تولد همسري عدد شانس من وشما بيسته. اميدوارم بچه هامون هم نمره شون توي تمام مراحل زندگي بيست باشه. انشالله همیشه بیست باشن. مرسانا واقعا تنبله رو زانوهاش راه میره ولی کف پاش نه
مامان ارغوان
21 بهمن 92 10:06
مبارکه.20 کلا" 20 هه.ارغوانم 20 اسفندیه
لیلا
22 بهمن 92 0:16
زهره جان باور کن اگه میرفتی رشته ادبیات حالا فوق دکتراتم گرفته بودی با این به قلم آوردن احساسات درونت.اومدی رشته زبان و همچنان یکجا موندی.تولت مبارک مرسانا جون نه بابا قلم خوب ندیدی خواهر بعضی وقتها میگم این کلمات و جملات از کجا میان بعد یادم میاد قبلا بلد نبودم یک انشا در مورد بهار بنویسم فکر کنم الانم یاد نداشته باشم این نوشته ها واقعا احساساتم به دخملیه. لیلا من عاشق زبان بودم ولی بعد تودانشگاه میلم فروکش کرد امسال ارشد روانشناسی شرکت کردم دعا کن قبول شم
مامان درین
22 بهمن 92 1:36
سلام مامان مهربون خواستیم به شما هم معرفی کنیم چون ما که خیلی راضی بودیم http://www.babysale1.blogfa.com