مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سالهای رنگین من

بازی های دخترک کنجکاوم

1392/11/22 1:25
نویسنده : زهره
661 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم نازنینم میخوام تو این پست چندتا بازی که انجام میدی رو بزارم خیلی دوست دارم کنجکاو و خلاق بار بیای نمیخوام همیشه مطالب بدون اینکه درک کنی بخونی واسه همین دائما در حال سرچ کردن و جستجوی بازیهایی هستم که همه هوشهاتو قلقلک بده نمیخوام چیزی واست کم بزارم نفسم امیدوارم بتونم .

لطفا واسه دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید

 

عشقی

یکی از بازیهامون آرد بازی اینجام آرد سمنو واست تو سینی استیل ریختم که با قاشق میزنی صدا میده

اول مزه میکنی مامانی

عشقمی

حالام با دستت لمسش میکنی و نقاشی میکنی 

عشقی

با قاشق استیل هم امتحان میکنی و از صدایی که درست میشه لذت میبری

عشقی

می ریزیشون تو ظرف دیگه

عشقی

همشون میزنی با قاشق

 

عشقی

حالا با دست هم میزنی

 

عشقی

میریزیشون رو زمین

عشقی

دوباره مزه میکنی فکر کنم اون روز یک کاسه ارد سمنو نوش جون کردی مامانی

عشقی

دیگه به سر و کله ات میپاشوندی

عشقی

کمی استراحت مامانی

عشقی

دیگه داری تموم سعی تو میکنی سنگ تموم بزاری دخترک کنجکاو من

عشقی

حالا  آردی که ریختی رو زمین پخش میکنی

عشقی

گذاشتم خوب کنجکاوی کنی و خسته بشی نفسم

عشقی

کم کم خسته شدی و از اینکه دستات کثیف شده ناراحتی انشالله بقیه بازیها واسه پستهای بعد

دختر باهوشم خسته نباشی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آسیه
22 بهمن 92 12:07
ماشالله به تو دختر باهوش
سعیده مامان محمدطاها
22 بهمن 92 18:28
آفرین به این خانم کوچولوی زرنگ. خوبه که مرسانا جان بلند نمیشه و همه جارو اردی کنه. اگر این کار رو با پسری بکنم اینقدر راه میره که همه جارو اردی میکنه. فکر میکنی بلند میشه اینقدر مجذوب اینکار میشه تا اخرش میشینه البته به شرطی که خودت هم کنارش باشی حتما از این بازیها با گل پسری انجام بده
مامان لنا
23 بهمن 92 11:39
آفرین به این حوصله زهره جون واقعا که احسنت داره مادر با حوصله قربونت برم عزیزم لطف داری
مامان فرخنده
23 بهمن 92 11:44
قربونت بشم كنجكاو با هوش
مامان خمبل و فنقول
24 بهمن 92 1:54
شما واقعا مادر خوبی هستین که تحمل اینجور بازیا رو دارین. معمولا بچه هایی که همچین مامانی دارن، در آینده یه چیزی میشن. مرسانا جون هم حتما انسان بزرگ و موفقی خواهد شد ان شاءلله نظر لطف تونه خانمی انشالله
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 4:10
اول از همه براي زهره جونم مامان نمونه كه همه جوره واسه دختر نازش سنگ تموم ميزاره.... اي جونم خاله حسابي بازي بهت مزه داده ها
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
24 بهمن 92 10:27
وای خدا اگه دوقلوهای من بخوان از این بازیا کنن من چیکارکنم خدا حفظش کنه دخمل نازی دارید مرسی عزیزم
مامان ارشیا
25 بهمن 92 15:14
خیلی عالی زهره جون با صبر و حوصله اجازه میدی مرسانا جون با ذوق و علاقه همه چیز و امتحان کنه و لذت ببره اصولا منم با ارشیا همین طوری هستم البته تا جایی که بهش آسیب نرسونه خونه زندگی از دست ارشیا ندارم از بس دوست داره همه چیز بهم بریزه و خودش امتحان کنه ببینه چه اتفاقی میوفته کلی هم لذت میبره منم خوشم میاد با کارایی که انجام میده و به قول خودمون کیف میکنه ......مثلا از بس با من ژله درست کرده تمام مراحل درست کردن حفظ و جالب برای بقیه هم توضیح میده که اول چیکار کنیم بعدش چی بریزیم و........ هزار تا ماچ برای مرسانای ناز خاله افرین به ارشیا
معصوم/مامان جان جان فاطمه
25 بهمن 92 16:07
عزيزم ... چه كاره با مزه اي اين ارد سمنو چي هست من اولين باره ميشنوم راستي خوردنش به صورت خام سنگين نيست براي بچه اره بچه ها خیلی کیف میکنن . ارد سمنو ریشه گندمه که اردش میکنن شیرینه و خوشمزه شاید سنگین باشه ولی فکر کردم باید بهتر از ارد گندم خام باشه مرسانا که هم خورد و هم بازی کرد خدا رو شکر طوریشم نشد