مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

سالهای رنگین من

بدوبدو کنیم

1395/8/28 17:31
نویسنده : زهره
1,668 بازدید
اشتراک گذاری

امروزمرسانا منتظر هلیا بود که بیاد باهاش بازی کنه از صبح هی گفت زنگ بزن هلیا بیاد و من هر بار گفتم میاد مامان جان منتظر بمون تا اینکه غروب دیگه هلیا اومد و دخملی کلی خوشحال شد 

نمیدونم مرسانا خیلی پر انرژیه یا بچه های دیگه کم انرژینخندونک بازیهای که باید یک جا بشینن که خیلی مورد استقبال مرسانا قرار نمیگیره وفکر میکنه هر بچه ایی که قراره باهاش بازی کنه فقط باید بدوبدو کنه و جمله ایی که دایم میگه بدو بدو کنیم کچلو این جاست که مشکلات تازه شروع میشه و گاه و بیگاه صدای یکی از طرفین در میاد که من خسته شدم دیگه خسته بعد از یک کم تماشا گفتم دخالت کنم و بهشون پیشنهاد دکتر بازی از نوع چشم پزشکی بدم که با موافقت رو به رو شدالبته هدفم اموزش و تکرار جهت ها به مرسانا بود . و نتیجه ایی که به دست اوردم : 

مرسانا: مامان چشمای من ضعیفه منو میبری دکتر ؟

من: نه چشمات خوبه که تونستی جواب بدی

مرسانا: نه بریم دکتر 

من: باشه میریم ( البته باید برای چکاپ تنبلی چشم میبردم که متاسفانه کوتاهی کردمخجالتخجالتبی حوصله

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فرخنده
16 آذر 95 14:57
سلام عزیززززم کار خیلی خوبی کردی که دوباره مینویسی قربون مرسانا حاضر جواب بشم من که الان دیگه باید خانمی برای خودش شده باشه از طرف من حسابی بوسش کنید
الي
1 اسفند 95 7:21
الاهي فداي تو و دختر نازت بشم اين دنياي مجازي مارو از وب جدا كرد😔😔