مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

سالهای رنگین من

مسابقه من وبلاگمو دوست دارم

1391/11/27 23:05
نویسنده : زهره
1,240 بازدید
اشتراک گذاری

من از طریق لاله جون به این مسابقه دعوت شدم که ازشون تشکر میکنم.

من دو سال پیش توی یک سایت دلنوشته های مادر مهربونی رو خوندم اون موقع ارزو کردم کاش نی نی داشتم تا بتونم احساساتمو واسش بنویسم تا این که با سایت نی نی وبلاگ اشنا شدم و با این نیت که

- چون احساسی که نوشته میشه موندگارتره از گفتن و نافذتر شروع به ثبت خاطرات دخملی کردم

- از دلنوشته های مادرایی که با احساس تمام مینویسن قند تو دلم اب میشه و دوست دارم منم سهمی تو ابراز احساساتشون داشته باشم

- این وبلاگ راهیه واسه اینکه خیلی چبزها رو که شاید نتونم زبونی به دخترم بگم با دلنوشته هام بگم و

- هر چند که لحظه لحظه بودن با دخترم رو تو قلبم ثبت میکنم اما اینجا محل امنی واسه ثبت خاطرات و احساساتم هست .

منم دوست های مهربونم مامان حسنا جونی و مامان فاطمه جونی و مامان ارشیا جونی رو به این مسابقه دعوت مینکم. لطفا شما هم سه تا از دوستهای خوبتونو دعوت کنید. تشکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 0:52
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما
مامان ارشیا
27 بهمن 91 1:04
سلام مامانیممنون که بهمون سر میزنید متاسفانه ما آدرس وبلاگتون نداریم نمیتونیم پیشتون بیایم الانم به طور تصادفی پیداتون کردیم لطفا آدرس وبلاکتون بذارید برامون


سلام نمیدونم ادرسم واستون رسید یا نه ولی دوباره میفرستمhttp://4163.niniweblog.com
مامانی فاطمه
27 بهمن 91 14:13
عزیزم سوال ها چیه؟


شما فقط باید بنویسید چرا وبلاگ تونو درست کردین بعد سه تا از دوستاتونو دعوت کنید