مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

سالهای رنگین من

اخرین روزهای این خونه

1392/4/7 18:11
نویسنده : زهره
255 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز و قشنگم

الان که دارم این پست مینویسم رو پام خوابیدی خسته شدی اخه یه پامون  تو این خونه است یه پامون تو اون خونه شمام که تو بغلی از همه بیشتر کلافه میشی اگه خدا بخواد تا یکی دو روز دیگه میریم تو خونه جدیدمون فکر کنم این اخرین پستی هست که تو این خونه مینویسم تا یه مدت هم نمیتونم بیام وبت اخه تا تلفن و اینترنت وصل بشه یکی دو ماه طول میکشه . دلمون واسه همه دوستای مجازیمون تنگ میشه البته از هر جا که تونستم میام سری به خونه های دوست جونامون میزنم.

مرسانای ملوسم ببخشید که این روزها نمیتونم زیاد به شما رسیدگی کنم خیلی درگیرم و دست تنهام کاش خاله جون پیشم بود دیگه غصه نداشتم حداقل نانازم راحت بود. هزاران بار دوستتتتتتت دارم.

فضولک مامان

         مرسانا خانم در حال بازرسی از پتوها

عشقمی

        الهی مامان فدات بشه تو این بازار شام در حال تماشای تلویزیونی

豌豆兄妹0023

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان ارغوان
7 تیر 92 19:21
سلام.دلمون براتون تنگ میشه.مراقب مرسانا باشید


سلام عزیزم . من تا اخرین لحظات میام اینجا. خودم هم دلم خیلی تنگ میشه
معصوم/مامان جان جان فاطمه
8 تیر 92 0:00
سلام عزيزم
الهي به سلانتي و هر جا هستيد خوش باشيد
واقعا دركت ميكنم چون خودم چند ماه پيش اين وضعيت رو تجربه كردم و واقعا سخته
منتظر برگشتنتون با يه عالمه عكس خوشمل از مرسانا هستيم
راستي موهاي دخملي رو كوتاه كردي؟؟؟


انشالله . نه عزیزم هنوز خیلی رشد نکرده
سعیده مامان محمدطاها
8 تیر 92 0:12
انشاا... به سلامتی جابجا بشی زهره جان . مواظب این خانم گل هم باش.


چشم مرسی عزیزم
مامان زینب
8 تیر 92 9:48
سلام زهره جون خسته نباشی دخمل نازت خوبه؟میگفتیاز طبس یه نیرو برات کمک میاوردم خودم هم در خدمتتون بودم ازطرف من دختررو


سلام عزیزم مرسی . کاشکی واقعا پیشم بودی تا ازت کمک میگرفتم شانس که نیست
مامان ارغوان
8 تیر 92 12:56
سلام دوستان گلم ارغوان جون
درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم

اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد240به شماره 20008080200لطفا رای بدین از لطف شما سپاسگذارم


ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 9:34
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.

soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


چشم حتما
مامان آنیسا
9 تیر 92 18:26
خونه جدید مبارک ایشالا روزهای خوشی رو در کنار فرشته نازتون تو خونه جدید پیش رو دارید ببوس عزیزم مرسانا خانم نازتو


مرسی عزیزم .شماهم انیسا جونو ببوسید
شقایق مامان آرشا
10 تیر 92 17:10
مامان ارشیا
11 تیر 92 0:02
سلام عزیزم.... دلمون براتون تنگ میشهکاش پیشتون بودیم هم کمکتون میکردیم هم مرسانا خوشگل میدیدیممراقب خودتون باشین

mersi azizam
مامان پندار
11 تیر 92 1:06
سلام مامان مرسانا خوشگله .... وبلاگت رو دیدم ... خدا حفظش کنه دخملی رو ....
خسته نباشی از اسباب کشی که واقعاً کمر شکنه
خوشحال می شم پیش ما هم بیایی .....
http://pendar91.niniweblog.com/


mersi . ok
عاطفه مامی الای
12 تیر 92 5:56
چقدر پتو داری مسافر زیاد میاد زهره جون ...خونه جدید مبادک


mersi khanomi
مامان محبوبه/دینا
13 تیر 92 13:11
سلام زهره جان ان شاالله به سلامتی برید خونه جدیدتون مرساناجون ببوس


mamnonam mahbobe jon . dige raftim khone jadid vali felan internet nadarim alanam az khone dadasham omadam inja
مامان ارغوان
13 تیر 92 14:10
سلام .خوبید؟ جابجا شدی؟


salam , are azizam vali felan net nadaram
بابای یسری جان
13 تیر 92 17:22
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مامان ارغوان
15 تیر 92 12:16
در اولین فرصت از مرسانا بنویس
مامان درسا
15 تیر 92 20:24
خونه جدید مبارک عزیزم به سلامتی.


mersi
سعیده مامان محمدطاها
18 تیر 92 17:45
سلام زهره جان. خوبی .
خسته کارها نباشی.
کجایید ؟دلمون براتون تنگ شده.


mersi azizam. manam delam tang shode. hanoz karam tamom nashode
خاله پارمیدا
18 تیر 92 21:17
سلام نی نی جون امیدواریم شما هم به ما رای بدید و پیشمون هم بیاییدمنتظرتون هستیم
لاله
19 تیر 92 16:36
عازم یک سفرم
سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم
مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک



mersi hamchonin bar shoma mobarak
لاله
19 تیر 92 16:38
ایشالا به سلامتی اسباب کشی کنید زهره جون خیلی کار سختیه منتظرتون هستیم
مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 21:18
سلام عزیزم تووبلاگمون ختم قران برگزارکردیم فقط 2جزء دیگه باقی مونده هرچه زودترخودتونوتواین ثواب بزرگ شریک کنید منتظرتونم
مامان حسنا
21 تیر 92 14:45
عزیزم ایشالا به سلامتی جا به جا بشید مواظب گل دخترمونم باشید
محراب و مليكا
31 تیر 92 12:22
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
معصوم/مامان جان جان فاطمه
1 مرداد 92 12:45
عزيزم من دلم براي مرسانا جوني تنگ شده،پس كي بر ميگردين
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
5 مرداد 92 20:14
سلام محمدپارسا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوست داشتید به کد 578 رای بدید فقط کافیه کد 578 به 20008080200 بفرستید باتشکر
مامان ارغوان
9 مرداد 92 12:25
کجایی خانم خانم ها.


دارم میام دیگه
مهسا مامان آیهان
13 مرداد 92 10:59
ایشالله به سلامتی بابا دلمون واستون تننننننگگگگگگگگ میشه آخهههه


سلام مرسی عزیزم