مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

سالهای رنگین من

قصه نبودن

1392/5/14 17:53
نویسنده : زهره
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اول به همه دوستای وبلاگی خوبم دوم سلام به دختر ناز و خوشکلم

میخوام اول از همه با شمادوستای خوبم که تو این مدت جویای حالم بودید حرف بزنم .

امروز خیلی خوشحالم چون  تونستم بیام تو این خونمون و با شما دوست جونا گپ وگفتی داشته باشم

شاید باور تون نشه ولی خیلی دلم تنگ شده بود نمیدونستم ادمها میتونن بدون اینکه هم دیگه رو ببینن و

از زندگی هم خبر داشته باشن به هم وایسته بشن دنیای عجیبیه بی شیله پیله بدون قر و پز بدون غیبت و

تهمت بدون دلخوری با هم دوستیم و از شادی هم شاد و غصه هم غمناک میشیم این مدت که نبودم خیلی

سرم شلوغ بود و اعصابم به هم ریخته اخه خیلی سریع اسباب کشی کردیم و تو خونه ایی اومدیم که هنوز

مقداری کار داشت ولی باز هم خدا رو شکر که بالاخره تا حدودی کارام انجام شد و به ارامش رسیدم.

از همتون بابت نظراتی که گذاشته بودید تشکر میکنم و از چند دوست خوبم که نظرات شون اشتباهی

پاک شد عذر میخوام.

دختر نازم امیدوارم من ببخشی اخه خیلی از کارایی رو که باید یاد داشت میکردم فراموش کردم

ولی ماهگردت که بیست تیر ماه بود مبارک قلب تو این ماه میتونی کامل بخزی چار دست وپا میشی ولی

حرکتت کنده و خسته میشی عاشق اب بازی هستی به محض اینکه میگیم مرسانا بریم اب بازی از ذوق

جیغ میزنی و خوشحالی میکنی هر کسی هم که میخواد بره بیرون باهاش بای بای میکنی و دلت میخواد

بری ددر متاسفانه هنوز دندون در نیاوردی که من نگرانم البته به دکترت گفتم که بهت یه شربت و امپول داد

امیدوارم زودتر دندونات در بیان نفسم. خیلی مطلب بود که بنویسم ولی دیگه یادم نمیاد مامانی امیدوارم

من ببخشی در اسرع وقت عکسی ازت میذارم. دوست دارم و عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
14 مرداد 92 18:51
سلام گلم محمد پارسا مسابقه شرکت کرده کدش 578 هست
کافی عدد 578 و به 20008080200 بفرستیی
البته اگر دوست داشتید


سلام خیلی دوست داشتم رای بدم ولی متاسفانه قبلا رای دادم با هر چی موبایل در دسترس داشتم . شرمنده ام
عاطفه مامان الای
14 مرداد 92 22:01
الهی به سلامتی وخوبی وخوشی تو خونه جدید زندگی کنین وزندگی شیرینی کنار همسر ودخمل نازت داشته باشی


مرسی انشالله
مهسا مامان آیهان
14 مرداد 92 23:39
سلام عزیزم خونه نو مبارکاشکال نداره خوشگل خاله زودی دندون در میاره


مرسی عزیزم انشالله
زنبق
15 مرداد 92 17:25
سلام بانو. خانه ی جدید هم انشاالله به سلامتی...
در مورد دندانهای مرسانای نازنین هم اصلا نگران نباشید. چون هر چه دیرتر دربیان برای آینده اش بهتره چون به همون نسبت دیرتر خراب میشن و بعد دندانهای اصلی هم دیرتر درمیان و اونها هم بیشتر انشاالله سالم می مونند...
ببوسیدش خوشگل خانوم رو...
نظر خصوصی هم گذاشتم براتون.


خدا کنه من که خیلی غصه میخورم. مرسی عزیزم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
17 مرداد 92 12:42

ســـــلام...
رفتين كه رفتين ... حالا كه برگشتين خوش اومديد
الهي خاله قلبونش،ماماني نگران نباش خيلي از بچه ها تا 1 سالگي دندون در نميارن و خيلي طبيعي هستش
امپول و قرص؟؟؟؟اونم براي دندون



سلام مرسی عزیزم . امپولش که راستش نفهمیدم واسه چی بود ولی شربت کلسیم داده
لاله
23 مرداد 92 10:40
منزل نو مبارک باشه
ایشالا به سلامتی و دل خوش همراه باشه



تشکر انشالله