مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

سالهای رنگین من

فرشته کوچولوی خونه ما

1392/5/15 11:14
نویسنده : زهره
262 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز من عشق من این روزها این قدر شیرین شدی که از بودن با تو سیر نمیشم وقتی خوابی به تماشای صورت مثل فرشته ات میشینم وقتی بیدار میشی لبخند خدا رو میبینم وقتی تلویزیون نگاه میکنی عاشقانه تمنات میکنم نمیدونی چه دنیای زیبایی واسمون ساختی وروجک من .  واقعا مادر شدن با تمام سختی ها و دلواپسی ها زیباست حتی زمانی که فضولی هات به اوج خودش میرسه و من کلافه و سردرگم میشم یه لحظه که فکر میکنم من یه مادرم صبوریه که به سراغم میاد و جای عصبانیت میشینه. عاشقتم عاشقانه عاشقتم نفس مامانماچ

اینم چند تا عکس از شیرین کاریات اونم موقعی که تازه در حال جا به جا کردن وسایل تو خونه جدیدمونیم

نانازم

 مثلا میخوای خودت اب بخوری ببین که چه کار میکنی نازنینم

نفسمی

niniweblog.com

جوجوی من

niniweblog.com

و در اخر.......

عشقمی

 

niniweblog.com

 

اینم چند تا عکس از بعد از غذا خوردنت مامانی قربونت بره همیشه بعد غذا باید حموم کنی بس که کاسه بشقاب به سر و پات میمالی بوی کره میگیری و بابایی هم همیشه اعتراض میکنه که چرا بهش ظرفش میدی اخه نمیدونی چه ذوقی میکنی .....

وروجکم

اینجا ذوق زده شدی که بهت کاسه تو دادم قربونت برم من

عشقی

دیگه شروع شد .....

جونم

قاشق به پاها و دهنت میزنی.....

جوجوی من

دیگه کم کم داره میره که به صورتت بمالیش.....

شیطونک

قاشق گذاشتی کنار و ......

جونم

موفق شدی با سر شیرجه بری تو کاسه خالی از غذات....واقعا خسته نباشی مامانی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان آیهان
15 مرداد 92 10:57
ای جانم مامانش دخترمون میخواد مستقل بشه مثل آیهانکم بخورمششششششششششششششششششششششششششششششش


سعیده مامان محمدطاها
15 مرداد 92 11:34
سلام زهره جان. خوبی ؟ دختر گلت خوبه؟ خیلی دلمون براتون تنگ شده بود.از طرف من گل دخترت رو ببوس.


سلام مرسی عزیزم ما خوبیم . منم دلم خیلی تنگ شده بود. شمام محمد طاها رو ببوس
مامان ارغوان
15 مرداد 92 15:03
عزیزم بزرگ شدی ها.چقدر دلم براتون تنگ شده بود.مرسی از اینکه تولد همسرم رو تبریک گفته بودی.ماه گرد مرسانا هم مبارک


مرسی عزیزم منم دلم واستون خیلی تنگ شده بود . خواهش میکنم خانمی
معصوم/مامان جان جان فاطمه
17 مرداد 92 12:44
زهره جون از اين پيش بند بلند ها هست از اون تنش كن بعد با خيال راحت بزار هر كاري ميخواد بكنه


اتفاقا یکی داره که استینم داره خیلی خوبه ولی گاهی اوقات نق نق میکنه منم نمیبندم براش
لاله
23 مرداد 92 10:41
فداش بشم دخترمون بزرگ شده میخواد خودش کاراشو کنه .