مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

سالهای رنگین من

جورواجور

1392/7/9 14:35
نویسنده : زهره
582 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشکلم این روزها اینقدر درگیر شما هستم که نمیتونم زود به زود بیام و آپ کنم

الانم بابایی شما رو برده بخوابونه که من تونستم بیام تا چند تا عکس از سفر مشهد

بزارم. خیلی شیطون شدی همه جا دنبالم میای دائما تو اشپزخونه ایی گاهی وقتا

نمیتونم کارامو بکنم وروجکم . چه کنم دیگه به من میگن مادر یعنی باید همه اینارو

تحمل کنم چشمک حالا بریم سراغ عکسات......

اول از همه عکست در حرم امام رضا (ع)

زائر کوچولو

حالا عکسای تولدت که خیلی ساده برگزار شد نفسم..

جونم

 

جونم

١

جونم

 

جونم

 

 

جونم

 

اون شب دایی جونم با دختردایی های خوبم هم اومدن و ما رو شرمنده کردن

امیرمهدی امیرعلی ونیایش جون

حالا بریم سراغ عکسای مرسانا جون تو خونه محمدطاها جونی....

خیلی بامزه بود وقتی وارد خونه محمدطاها شدیم سراغ محمد طاها رفتی و

دنبالش میکردی محمد طاها هم از دستت فرار میکرد شماهم جیغ میزدی و

یه چیزایی بهش میگفتی طفلی محمدطاها از کارات تعجب کرده بود

عشقمی

 

عشقمی

کوچولوهای ناناز

بالاخره باهم دوست شدید

نانازم

این عکس هم در رستوران طرقبه گرفته شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سعیده مامان محمدطاها
31 شهریور 92 12:18
ای جونم.
مامان بابای الیسا
31 شهریور 92 13:47
تولدت مبارک عزیزم ان شااله 120 ساله بشی خوشگلم و همیشه شادو خندون عزیز دلم


مرسی خاله جونی.
مامان ارشیا
2 مهر 92 14:53
مبارکت باشه عزیزم


ممنونم خاله جون
شقایق مامان آرشا
3 مهر 92 14:08
120 سال بشی


انشالله