مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

سالهای رنگین من

نظرات (19)

شقایق مامان آرشا
4 آبان 92 16:23
خودت عروسک نازی
لیلا سوری
5 آبان 92 10:08
زهره جان هر بار که کامپیوتر رو روشن میکنم به عکساای خواهر زادم .مرسانا جون نگاه میکنم.قربونش برم


قربونت برم لیلا جان . قرار بود واسه دخملیات وبلاگ درست کنی پس چی شد حتما درسها نمیزاره دیگه
لیلا سوری
5 آبان 92 10:09
]
لیلا سوری
5 آبان 92 10:10
سعیده مامان محمدطاها
5 آبان 92 17:41
ای جونم. دخملی اونجایی که عروسکش رو بغل کرده خوابیده چقدر ناز شده. دخملی رو ببوس.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
5 آبان 92 22:51
سلام زهره جون
مرسي كه پيگير حالمون بودي،راستش ما دوباره رفته بوديم مشهد
مرسانا گلي خوفه؟
قر بون اون چشم هاي ناز و قشنگش


زیارت قبول خانمی
زنبق
6 آبان 92 22:35
سلام خانومی.
ای جوووونم...عزیزم چقدر بزرگ شده این ملوسک!
اتفاقا فکر کردم بیام ببینمش حتما کلی خانوم شده واسه خودش دیگه...که می بینم هست ماشاالله...
اومدم تشکر کنم بانو وقتی نبودم به یادم بودید...خیلی لطف می کردید نظر میذاشتید برام. کلی امیدوار می شدم که کسی منتظرم هست که بنویسم.
ببوسید مرسانای عزیز رو...
التماس دعا.

خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم مطلب گذاشتین موفق باشید
مامان ارغوان
7 آبان 92 8:45
وای وای.چه خانومی.چه لباسهای قشنگی


مرسی خاله جونی
لیلا سوری
8 آبان 92 9:04
زهره جان آره ایشاله تابستون.فدات بشم
مامان بابای الیسا
10 آبان 92 23:12
ای جونم چه ناز خوابیدی عزیزم
مامان ارشیا
11 آبان 92 17:38
سلام عزیز دل خاله و سلام مامانی مهربون وای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود عاشقتمممممم خالهفدات بشم با اون عکسای خوشگلت


سلام عزیزم مرسی خاله جون
مامان لنا
12 آبان 92 21:51
عزیزم...خیلی نازی ملوسک


مرسی خاله جونی
مامان ارغوان
13 آبان 92 10:01
عزیزم تو و ارغوان چرا این تلویزیون رو ول نمیکنید.تلویزیون ما پر از آثار انگشت ارغوان هست.انگار مرسانا هم اثر انگشتش همه جا پیدا میشه


واقعا من که موندم چی کار کنم از دست وروجکم اثر انگشتش همه جا هست
✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
13 آبان 92 16:09
واااااااااااااای چقدر بزرگ شدی ناز گلی
ماشالا خوشمزه بودی خوشمزه تر شدی


ممنونم
لیلا سوری
14 آبان 92 0:01
زهره جان دارم واسه دخترام وبلاگ درست میکنم.وقتی میرم واسه آپلود عکس میگه که حجمش بزرگ.میشه لطفا مسیر گذاشتن عکس رو واسم بنویسی؟


سلام رو عکس کلیک کن از نوار بالای صفحهopen انتخاب کن یا از روی paint یا mocrosoft office گزینه edit انتخاب کن اگه از paintرفتی گزینه pixcelانتخاب کن بعد عدد 500 تو اندازه هاش بنویس اگه متوجه نشدی زنگ بزن
منصوره
15 آبان 92 12:46
وای وای چه دخملی
بوس


مرسی عزیزم
مامان لي لي
17 آبان 92 21:18
الاهي فدات شم دشمنت شرمنده خوب كردي نظر گذاشتي ببوس ناز دخترت و انشالله بلا ازش دور باشه و هيچ وقت شرايط اون شب من و تجربه نكني😘🌺😘 خوشحال ميشم اتفاقا نظر بزاري
مامان دیانا
6 آذر 92 22:38