مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

سالهای رنگین من

دل نگرانی

1391/12/12 23:47
نویسنده : زهره
251 بازدید
اشتراک گذاری

امشب داشتم کارای شخصی خودمو انجام میدادم و بابایی رفته بود شما رو بخوابونه اخه این وظیفه همیشه به عهده باباییه دستشون درد نکنه یه وقت دیدم صدای نق نق شما میاد اومدم تو اتاق خواب دیدم بابایی که از فرط خستگی خوابش برده البته بهشون حق میدم اخه از صبح سر کار و عصرم دانشگاه واقعا واسه ادم رمقی نمیذاره الهی من قربونت برم تا که منو دیدی ساکت شدی اومدم کنارت خوابیدم و دست تو گذاشتی رو صورتم و بعد انگشت شصتمو گرفتی و خوابت برد تا اینجا همه چیز عادیه اما واسه من تا به حال این حس که داری صدام میکنی مامانی بیا اتفاق نیفتاده بود کنارت خوابیدم اما نمیدونم چرا بی اختیار گریه میکردم به پهنای صورتم نگران بودم نگرانی هایی که شاید واسه خیلی از مادرا پیش بیاد به صورت بابایی به صورت دختر نازم نگاه میکردم و از خدا تمنا میکردم این نعمات دوست داشتنی رو این ارامش و خوشبختی رو این عشقم به خانواده رو هیچ وقت از من دریغ نکنه بعضی وقتا به خدا میگم من در درگاه تو چه کار خوبی انجام دادم که این دو دسته گل نصیبم شده دختر نازم نمیدونم چه وقت میتونی این نوشته هامو بخونی من هستم نیستم نمیدونم فقط میدونم خیلی دوستتون دارم تا همیشه

پسندها (1)

نظرات (6)

شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 11:30
همیشه در آرامش باشید ایشالا


انشالله همهمون ارامش داشته باشیم. مرسی که همیشه میای پیشمون
زنبق
14 اسفند 91 12:07
سلام...چه جالب که دل نگرانیهای مادرها شبیه همه...
وجالب تر برام این بود که این وظیفه ی خطیر در خونه ی شما هم مثل خونه ی ماست...من فکر کردم فقط خودم سنگدل تشریف دارم که نی نی رو میدم باباییش بخوابونه.البته نه همیشه...
در هر حال دقیقا حال من هم مثل حس و حال شماست...
و من گاهی واقعا فکر میکنم نکنه روزی خدا به خاطر ناشکری هام...
خدا نکنه...
انشاالله همیشه زیر سایه ی حضرت ولیعصر عج شاد و خوشبخت باشید.
مرسانا جون رو هم یه ماچ گنده بکنید از طرف من و دخترم...

انشالله همه مون زیر سایه ایشون باشیم مخصوصا کوچولوهامون.مرسی عزیزم
مهسا مامان آیهان
14 اسفند 91 13:03
آره خیلی حس خوبی به آدم دست میده
ایشالله همیشه سایه شما و بابایی بالا سر مرسانا جون میمونه


خیلی ممنون خانمی و نی نی تونو ببوسید
مامان ارشیا
14 اسفند 91 15:39
عاشقی کردن برای کسانی که دوستشون داری هنریست که خدا در وجود همه نهادینه کرده استفاده از اون هنرمندی رو میخواد که بتونه با تمام وجودش اونو به عزیزاش هدیه بده اونوقت که رنگ و بوی زندگی عاشقانه میشه.......


مرسی که همیشه به یاد ما هستین
معصوم/مامان جان جان فاطمه
16 اسفند 91 1:20
ايشاالله هميشه در كنار هم شاد باشين چه جالب گاهي از اين حس ها به من هم دست ميده
سجاد
19 فروردین 92 0:53
معرفی نتیجه های پدربزرگ و مادربزرگِ مامانِ سجاد کوچولو ... منتظر حضور گرم شما هستیم ...