مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

سالهای رنگین من

خوشحالم........

1392/2/17 0:06
نویسنده : زهره
273 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالم خیلی زیاد میدونی چرا

اول از همه واسه اینکه تابستون داره چترشو رو زمین پهن میکنه و این نوید هوای گرم میده هرچند

گرمای تابستون خیلی طاقت فرساست اما شباش اون کلافگی روز رو از بین میبره . عاشق شبای

تابستونم بهم حس زندگی خوشی و شادی سفر و از همه مهمتر استراحت اونم بعد از نه ماه

 سر و کله زدن با دانش اموزان میده

دوم اینکه خوشحالم میتونم بیشتر با تو باشم  وقتم بیشتر واسه تو دختر طنازم میشه میتونم

بیشتر لمست کنم باهات بازی کنم واست کتاب بخونم  اخه لحظه لحظه با تو بودن دوست دارم

حتی وقتی چشای نازت تسلیم خواب میشه دلم واسه خنده هات واسه دست وپا زدنات واسه

موقعی که بیقرار میشی و صورت مثل مخمل تو به صورتم میمالی تنگ میشه دلم میخواد همون

لحظه بیام در اغوش بگیرمت وای که چه حس خوبیه این نوع مادری کردن هر چند شاید خیلیا

این حرفمو درک نکنن ولی خودم خودمو خیلی درک میکنم چشمک

دختر نازم  هر دفعه که میام تو وبت دلم نمیاد نگم....پس بازم میگم:

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم  عاششششششششششششقتمقلب

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان آیهان
17 اردیبهشت 92 12:26
سلام مامانی عزیزم حرفات خیلی خوبن


قربونت ممنونم
مامان سعیده
17 اردیبهشت 92 18:23
وااااااااااااااااااای خاله جون واقعا حرف های دل همه مادرهارو زدید.


مرسی عزیزم هنوز خیلی حرف تو دلم بود ولی گفتم زیاد میشه
معصوم/مامان جان جان فاطمه
18 اردیبهشت 92 0:00
زهره جون من نميدونستم شما هم معلم هستين
خانمي با تاخير تبريك صميمانه من رو بپذير


مرسی خانمی
مامان ديانا
18 اردیبهشت 92 8:37
چطور مي تونم لينكتون كنم؟ كدوم قسمت بايد برم، لطفاً؟


برید تو مدیریت وبلاگ گرینه پیوندهای وبلاگ انتخاب کنید بعد ادرس من تو کادرش بنویسید
http://4163.niniweblog.com
مامان دیانا
18 اردیبهشت 92 17:05
عزیزم چه ناز خوابیده. ممنون دوست خوبم فکر کردم اشتباه لینک کردم.