مرسانا مرسانا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

سالهای رنگین من

دو تا تولد

1392/9/2 13:26
نویسنده : زهره
596 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم دیشب دو تا تولد رفتیم تولد دایی جون خودم و تولد دایی داود شما. هر دو تولد خونوادگی بود و کسی جز اعضا خانواده نبودن . تولد دایی خودم که دیر رفتم و فقط تونستم کادوی کوچولویی که گرفته بودم رو بدم و بعد رفتیم خونه داداش من اونجا که حسابی فضولی کردی یا من دنبالت بودم یا بابایی  ولی در کل خوش گذشت نتونستم عکس خوبی بگیرم چند تا عکس واسه یادگاری میزارم

 

جونم

نمیدونم چرا پسر داییمو که دیدی گریه شدی و دیگه از بغلم پایین نمی اومدی و صورت تو به من میچسبوندی و چشاتم میبستی 

جونم

گذاشتی ندا جون ازت عکس بگیره واسه همین نور فلش خورده رو گونه ات

 

جونی

خونه دایی داود مگه یک جا بند بودی نمیشد چیزی رو میز بزاریم

 

اینجام چند لحظه هدایا رو گذاشتیم رو میز شمام مشغول کار خودتی مامانی

جون

در حال بازی با ماشین نیما جونم واسه چند ثانیهچشمک

 

Avazak.ir smili8 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سعیده مامان محمدطاها
1 آذر 92 21:26
وای زهره جون خانم گل چقدر بزرگ شده . الان با مامان اومدیم که خانم گل رو ببینیم. مرسی سعیده جون محمد طاها رو ببوس
معصوم/مامان جان جان فاطمه
1 آذر 92 22:19
سلام الوچه ي خاله ميبينم كه تو هم راه افتادي و داري صداي مامي رو در مياري حالا بزار راه بيوفتم مامان خانوم سلام واقعا بعضی اوقات از خداوند صبر میطلبم
خاله جونی
1 آذر 92 23:28
ایشاا..... همیشه شادی عزیزم جای ما هم خالی ...... مرسی خاله جونی خیلی جاتون خالی بود خیلی خوش گذشت
لیلا
2 آذر 92 8:50
زهره جون تو یکی از بهترین مامانای دونیایی. مرسی عزیز دلم
مامان لي لي
2 آذر 92 14:05
خصوصي 💕💕💕💕
مامان لي لي
2 آذر 92 14:09
اي جان عزيزم هميشه به تولد عزيز دلم قربونت برم عاشقتم در حده آواي خودم فرشته ي ناز زميني، خدا براي مامان زهره حفظت كنه انشالله قربونت برم لی لی جون
مامان لي لي
2 آذر 92 14:25
مرسي از ارامشت عزيز دلم، خدا كنه آوايي قدر من و محبت هام و بدونه .... خدا كنه پشيمونم نكنه مطمئن باش بر دستانت بوسه میزنه چون مامان عاشقی عزیزم
مامان لي لي
2 آذر 92 14:26
يادم رفت قبلي رو خصوصي بدم حواهر
مامان ارغوان
2 آذر 92 14:26
عزیزمی.تولد ها با وجود تو تولد شدن عسلم
مامان آنیسا
3 آذر 92 0:34
معلومه حسابی بهت خوش گذشته خانم خوشگله تولد دایی جونا هم مبارک باشه همیشه بهجشن و شادی باشید عزیزم مرسی عزیزم
مامان بابای الیسا
3 آذر 92 0:44
ای جونم عزیزم همیشه به جشن و شادی دختر قشنگم
مامان لي لي
3 آذر 92 6:35
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
مامان لي لي
3 آذر 92 18:42
آرزويم اينست توشوي بنده محبوب خدا/ودعامي كنم آرام بماني هرروز/سربلندازهمه ي واقعه ها/شادباشي وبخندي هردم/به دل انگيزترين خاطره ها..
مامان لنا
3 آذر 92 22:16
مرسانا جونم همیشه خوش باشی عزیزم.تولداتون مبارک باشه. +
مامان مینا
4 آذر 92 17:47
سلام من اولین باریه که میام اینجا آدرس اینجا رو از وبلاگ حسنا گلی پیدا کردم چه جالب دخترای ما همسن هستن و کاراشون و شیطونیاشون شبیه همه شما هم به ما سر بزنین
مامان لي لي
4 آذر 92 19:45
نزدیک تر بیا...آن دورها که ایستاده ای چه بخواهی چه نخواهی،دلتنگ میشوم!
شقایق مامان آرشا
7 آذر 92 13:24
تولد آقا دایی ها مبارک شیطونک بازی کردیهاااااا مرسی عزیزم